keskiviikko 27. elokuuta 2014

Newies

Heii!
Mä en oo nyt hetkeen päivitelly , koska oon taistellu sen videon kanssa, jota ei nyt sit vissiin tuukkaan. En tiiä mikä sitä muokkausohjelmaa oikein rassaa, mutta eipähän voi minkään.
Mutta mä nyt sit tulin esittelee vähän mun uusimpii tarpeellisii ostoksia, että saa edes jotain tänne :D
Mä oon nyt pitkään ettinyt kaikkialta mineraalipuuteria, mutta mistään ei oikein oo tahtonu löytyy, enkä mielelläni tilaakkaan mitään +50e maksavia. Löysin sitten Prismasta semmosen, jonka oon oikeestaan kokenu ihan hyväks, ja hintakin oli vielä ihan menevä. Se ehkä peittää vähän enemmän kun normaalisti puuterit. 24,90
Toinen on meikkisuti/puuterihuiska, mikskä sitä ikinä kutsutaan. Sekin on hyvä ja ihanan pehmee, just semmonen mitä oon jo kauan ettinyt ja halunnut. Myös se löyty Prismasta. 11,90
Viimesenä, eikä tosiaan vähäisimpänä - uus kännykkä. Mun iPhone meni ihan rikki ja jumiin, enkä enää kestäny sitä, niin kävin ostamassa uuden. Ei läheskään niin hyvä ja tilava kun se mun edelleninen, mutta toimiipahan ainakin, ja mun pussille ihan hyvän hintanen. 129,-

Ei kommentteja: