torstai 12. helmikuuta 2015

Moi!
Mulla on ollut tosi ikävä Laukaaseen tässä jo jonkun aikaa, koska en oo varmaan kuukauteen siellä käynyt, enkä aiemmin oo tainnut kertaakaan olla näin kauan putkeen Järvenpäässä. En siis oo nähnyt laukaalaisia pitkään, joka on musta tosi ankeeta. Mulla on muutenkin ollut vähän haikee fiilis tässä pari viikkoa. Oon istunut lähinnä kotona kuuntelemassa musiikkia ja piirtämässä, koska en oo vaan jaksanu lähteä mihinkään.

Mun hyvä kaveri lähti meidän koulusta toiseen pari viikkoa sitten, mun toinen hyvä kaveri on ollut kipeenä kauan, enkä oo nähnyt sitäkään kun tossa pari päivää sitten nopeesti. Mä erosin mun poikaystävästä vähän yli viikko sitten, ja en oo nähnyt perhettä kolmeen viikkoon.
Alkaa olla vähän masentava olo, mutta onneks Laukaassa saa taas nähä kavereita ja tehä kaikkee. Ja kerkee oikeesti olla siellä ja nähdä kaikkia, koska mulla  alkaa huomenna loma, jee!

Yks kiva juttu tähän vielä, mulla alko taas valinnaiset koulussa, ja pääsin vihdoin valokuvaus-kurssille!! Tykkään, koska mua on pitkään kiinnostanut valokuvaus.
Hassu teksti, mutta no.. hyvät lomat kaikille keillä se nyt alkaa :)

Ps. Otan tietokoneen mukaan Laukaaseen ni pääsen päivittelemään tänne ensviikollaki!

Ei kommentteja: