maanantai 2. maaliskuuta 2015

YSTÄVÄNPÄIVÄ 2015

Heissan!
Mä tosiaan taas kerran lupailin postausta, mutta sitä en oo vieläkään saanut aikaan, koska mulla meni näin kauan kuvien muokkaamiseen. Mun piti jo 15.2 postata, mutta koska kuvia oli niin paljon, ja mulla oli muitakin kiireitä ni se ei vaan onnistunut.









Mutta takaisin ystävänpäivään! Kerrankin sain paljon kuvia, ja oon nyt täs innostunut koulun valokuvauskurssin myötä taa kuvailemaan enemmän. Tähän postaukseen sisältyy siis paljon pärstäkuvia. Saatiin myös kerranki onnistuneita kuvia Eeviksen kanssa, joka on tosi ihme meiltä!








Olin siis ystävänpäivän Eeviksen kanssa. Me käytiin American Dinerissä syömässä, Eeviksen siskolla kahvilla ja loppu ilta meniki vaan makoillessa herkkuja syöden ja leffaa katsoen.
Vaikka onki ehkä vähän myöhästä kirjotella ystävänpäivästä, niin halusin nyt jotain tähän höpistä, kuvienkin takia.

Ei kommentteja: