maanantai 9. maaliskuuta 2015

NEW COLOR

Heiissan!
Mulla on uutta väriä hiuksissa, ja tällä kertaa jotain mitä en oo vielä kokeillut. Ostin jonkun pari viikkoo sitten Jyväskylässä käydessä Hålesta itelleni liilan hiusvärin. Oon samaa tuotetta käyttänyt aiemminkin kun siniseks värjäsin. Tällä kertaa en kuitenkaan laittanu väriä suoraan purkista, vaan oon sekottanut siihen hoitoainetta, koska en halunnut väristä kovin tummaa. Olisin yhtähyvin voinu ostaa vaaleen hiusmaskin, mutta tajusin, että näin värii riittäis pidemmäks aikaa.
Eevis oli mun luona reilu viikko sitten, torstaista sunnuntaihin. Käytiin sillon kuvailemassa samalla kun kierrettiin Helsingissä, että saa vähän jotain mun hiuksista tännekin.
Meillä oli tosi kiva viikonloppu, ja saatiin vihdoin aikaseks toteuttaa tää, et Eevis tulee tänne. Koko viikonloppu meni paskaruokaa syödessä, Helsingissä ollessa ja muutamia kavereita nähden. Eevis lähti aikasin sunnuntai-aamuna, ja koko päivä menikin mulla nukkuessa kun pääsin kotiin Helsingistä, koska valvottiin koko edellinen yö, ja mulla oli muutenki univelkoja tosi paljon.











Ei kommentteja: