sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Happy Mothersday!

Heii! Kaikkee on taas kerennyt tapahtua tällä viikolla. En ole kerennyt postata, koska tekemistä on taas ollut kauheesti. Tänään oon ollut kotona, tehnyt kakun äitille ja käynyt kumpiakin mummoja moikkaamassa perheen kanssa. Näin tänään pitkästä aikaa myös mun serkkuja ja tätiä! :)
Olin eilen auttamassa mun sedän muuttokuorman tekemisessä iskän kanssa, jonka jälkeen me lähettiin käymään salilla ja Jyväskylässä kävelemässä ja shoppailemassa. Ostin itelleni salihanskat, joita oon jo melkeen puolvuotta tarvinnut, koska sormet menee aina ihan rakoille kaikesta tekemisestä.
Perjantaina olin Eeviksen kanssa ja se tuli mun seuraksi meille yöks, kun porukat lähti kaverin mökille. Sain myös ne tilaukset joista puhuin, mutta en tajunnut kuvata niitä. Tilasin siis napakorun ja venytyksen. Tykkään!
Ensviikolla ois sitten uuden mopo-kypärän osto, silmälasien haku ja mopon käsittelykoe. Jännittää!

INTERSPORT 29.90

Maistoin tota uutta Latte Macchiatoo - ei ollu ihan mun makuun :D



♥ Tia

Ei kommentteja: