tiistai 6. toukokuuta 2014

Jeejee!

Mä olin viikonlopun Suolahdessa mun siskon kanssa hoitamassa serkkuja. Siellä oli tosi kivaa, koska en ollut nähnyt niitä pikkusia pitkiin aikoihin, koska en oikein oo kerennyt kiireellisen elämäni takia olemaan. Kerettiin kuitenkin tehä kaikenlaista ja lapsillakin oli hauskaa :)
Mä tein yksi päivä tilauksen Iinan kanssa korumaailma.fi:stä, ja laitan sit tänne kyllä kuvaa tilauksestani kun ne tänne kotiin asti saan! Ja kävin ostamassa tänään mopon itelleni, Yamaha DT:n, jota aion vielä laittaa ennen ajelemista ja korttia. Siitä en kuitenkaan laita tänne kuvaa, koska en tykkää sen tän hetkisestä ulkonäöstä ollenkaan, mutta ehkä sitten myöhemmin xd
Värjäsin myös mun ja siskon hiukset viikonloppuna. Mulle tuli semmoset punaset/pinkit latvat, joista tykkään ihan sikana. Tein myös uudet kynnet itelleni eilen kun mun vanhat oli niin huonossa kunnossa ja osa jo lähtenyt :D Oon vähän laiska huoltamaan omia kynsiäni.




♥ Tia

Ei kommentteja: