lauantai 18. lokakuuta 2014

last months

Niinku oon sanonu, teen nyt tän postauksen kännykän kuvista. Näitä nyt ei oo mitenkään hirveesti mut kyllä niistä jotenki suuntaa saa. Oon nyt keskiviikosta lähtien ollu aika kiireinen kun oon nähny joitain kavereita, ja tänään olin perhetuttujen luona sairastamassa, niin ei oo valitettavasti ollut aikaa tehä tätä postausta aiemmin.

Kouluakouluakoulua. Me ollaan nyt tehty pitemmän aikaa metalli- ja maalaus/piirtohommia. Viimeviikolla tais alkaa uus jakso, joka on nyt oikeestaan suurimmaks osaks vaan ATTO-aineita. En tykkää..

Pari ihanaa yhes kuvassa! :) Ostin ton neuletakin joku aika sitten ja oon tykännyt ihan sikana. Löyty Cubuksesta, tosin aika isolla hinnalla. Tää on L koko, ja koska halusin nimenomaan tälläsen isomman niin tää on ollut ihana! Oon ylikäyttäny tätä :D Ja oon syöny ihan sikana roskaruokaa täs pitkän aikaa, et meinaa rahatkin loppuu kesken :D

1-2 Kun tylsyys iskee. Sain vihdoin ton piirrustuksen valmiiks, vaikka se ei tossa kuvassa vielä ookaan. Ihan tyytyväinen oon lopputulokseen, mut ois se voinut parempikin olla. Otin myös huulikorun about kuukaus sitten. Tai oikeestaan tein sen ite, mutta anyways. Aluks mietin monta päivää sopiiko se ees mulle, mutta en oo kyllä katunut hetkeekään. Ja tosi nopeesti se paranikin.
Laukaata :) Oon käynyt nyt suurinpiirtein kahen viikon välein Laukaassa, ja on kyllä aina ihan sika kiva mennä sinne kun näkee perhettä ja kaikkia kavereita siellä aina. Nyt en kuitenkaaan mee sinne varmaan kolmeen-neljään viikkoon, koska on jonkun verran suunnitelmia täällä. Mutta ehkä sit enskuun ensimmäinen viikonloppu pitäs mennä :)!

Semmosta lyhykäisyydessään. Toivottavasti teil on ollut kiva syysloma :)!

Ei kommentteja: