torstai 9. lokakuuta 2014

Seriously

Hellureii! Kuukaus on taas pyörähtänyt viimesimmästä postauksesta, taas kerran hyvän selityksen takia. Mun tosiaankin piti päivittää sillon tätä blogia, niinkun sanoin, mutta mun tietokone lähti sillon samana viikonloppuna huoltoon ja sain sen vasta tällä viikolla takas. Ja aluks saanut nettiä enää toimimaan, mutta nyt on tietokone, netti ja aikaa kirjotella.


Kuvasaldo ei taas ole hirveen ihmeellinen, koska en nyt jaksanut siirtää niitä kuvia mun kännykästä tähän koneelle, niinkun mun piti, mutta aion tehdä sen ensviikolla. Sillon selittelenki aika pitkän ajan takaa kaikkee mahollista mitä oon puuhaillu jasitärataa.
Postaan siis luultavimmin ensviikon keskiviikkona, koska meen huomisesta keskiviikkoon Laukaaseen, enkä ota tietokonetta sinne mukaan. Jos postausta ei kuulu keskiviikkona, niin lupaan että se tulee torstain aikana.


Hyvää alkavaa syyslomaa! :)

Ei kommentteja: