tiistai 28. lokakuuta 2014

My first time!

Heissan taas!
Aattelin nyt tehä tälläsen, ehkä monesta youtube-videosta tutun, my first time TAG -postauksen. Kerron siis ihan kirjottamalla tähän ne asiat, koska en jaksa nyt alkaa väsäämään mitään sen ihmeellisempää.
Viikonloppuna saattaa tulla pientä kooste-video tyyppistä, koska kerrankin mun viikonlopussa tapahtuu täällä jotain, kun mun kaveri tulee tänne viikonlopuksi. Mutta siitä enemmän viikonloppuna.

Ensimmäinen paras kaveri:
Mun eka paras kaveri oli vissiinkin Juuli. Mun serkku, jonka kanssa oltiin pienempänä tosi läheisiä, ja tehtiin kaikki yhessä. Nykyään en oikein oo ees pitänyt Juuliin mitään yhteyksiä jostain syystä.

Ensimmäinen konsertti:
Eka konsertti jossa oon käynyt, oli muistaakseni Fintelligensin joku pienempi, joka järjestettiin joskus kauankauan sitten Laukaassa. Musta oli ihan sairaan siistii mennä sinne, vaikka en oikein ees kuunnellu niitten musiikkia sillon. Sen jälkeen aloinkin sit kuuntelemaan enemmän, koska tykästyin sen keikan myötä.

Ensimmäinen julkkis-ihastus:
Ihan varmasti Justin Bieber. En koskaan ollu silleen kunnolla tykästyny kehenkään julkkikseen, sit tuli "tosi söpö" Justin, josta aloin heti näkemään unia ja kuvittelin millasta olis seurustella sen kanssa. :D Sekään ihastus ei oo oikeestaan hävinnyt mihinkään, JB on ihana edelleen!

Ensimmäinen sana:
Eka sana oli joko äiti tai Petti. Petillä meinasin meidän koiraa, joka meillä joskus oli, koska en osannut sanoo sen oikeeta nimeä, eli Bettiina.

Ensimmäinen puhelin:
Mun eka puhelin oli semmonen oranssi Nokian 1110-puhelin, vuosimallia 2006. Sain sen synttärilahjaksi 7-vuotiaana. Olin sillon ihan innoissani, ja soittelin kaikille koko ajan. Siinä oli semmonen vihertävä näyttö ja matopeli. Oli myös tosi siistii, kun siihen sai semmosia liikkuvia taustakuvia, joita siinä oli valmiina.

Ensimmäinen meikki:
Tällä vissiin tarkotetaan jotain meikkituotetta. Anyways, eka sellanen mulla oli joku Lumenen ripsiväri, jota ei vissiin edes myydä enää. Sekin oli semmonen jämäripsari, jonka sain äitiltä, kun se osti uuden.

Ensimmäinen lemmikki:
Kultanennoutaja, Bettiina, josta mainitsinkin aiemmin. Ja jos ihan omaa lemmikkiä meinataan, niin mulla oli kaks gerbiiliä, Leevi ja Otto.

Ensimmäinen pelko:
Veikkaan, että se oli karvakäsi. Iskä kerto aina meille kaikkee karvakädestä, joka tulee sohvan tai sängyn alta nappaamaan jalasta, jos ei olla kiltisti. Näin siitä kamalan painajaisenkin joskus 2-3-vuotiaana, ja tuun varmaan aina muistaa sen yksityiskohtasesti. Että kiitos isi :D

Ensimmäinen luokan opettaja:
Raili, joka oli mulla 2 ekaa vuotta opettajana. En tykännyt, koska se suuttu mulle aina. Ainut opettaja joka on jättänyt jälki-istuntoon tai huutanut.

Ensisuudelma:
Jos nyt ihan kunnon suudelmasta puhutaan, ni se oli joskus tän vuoden alkupuolella.

Ensimmäinen iso ostos:
Hmm... Tää tais olla mun tän hetkinen puhelin, koska en oo oikeestaan koskaan omalla rahalla ostanut mitään hirveen kummallista.

Ensimmäinen työ:
Jos sukulaisten lastenhoito lasketaan, niin sillon se. Kaks kertaa oon oikeestaan pitänyt sitä enemmän työnä, koska oon ollut mun tädin apuna 2 viikkoa kahdesti, kun se on saanut lapsen, eikä saa nostaa muita lapsia tai muutenkaan tehdä hirveesti ja lasten isä on ollut töissä. Mutta jos sitä ei lasketa, niin se oli mun kesätyö tänä vuonna, kun olin mansikoita keräämässä puolitoista viikkoa.

Ensimmäinen kerta ulkomailla:
Olin joskus ehkä 12-vuotiaana muumiristeilyllä, ni sillon se laiva kävi siellä Ruotsin satamassa, mutta jos sitä ei taas lasketa, niin 2013 tammikuussa olin Thaimaassa.

kuvat: weheartit.com

Ei kommentteja: