maanantai 3. maaliskuuta 2014

3.3.2014

Mä ajattelin nyt alottaa taas bloggaamisen, ja koitan pystyä nyt ainakin muutaman kerran viikkoon tätä päivittää. Mutta kyllä mä luulen, että musta on siihen!
Oon siis Laukaalainen, 15-vuotias tyttö, Tia. Käyn siis 9. luokkaa, ihan loppusuorilla.

Mä oon kirjottanut blogia aiemmin jo kolmesti, kahdessa eri osoitteessa, eli tää on neljäs kerta kun alotan bloggaamisen. Oon ollu aina niiden kolmen kerran alussa aika aktiivinen, ja on ollu ideoita ja kuvia, mut aina se kiinnostus on lopahtanut, ja mä en oo oikein halunnu jatkaa, osin kommenttejen ja osin huonon inspiksen takia. Mutta nyt mä oon pitkän aikaan katellut kaikkia blogeja ja vlogeja, joista mä oon saanu ihan sikana ideoita ja inspistä taas jälleen! Mä oon jo n. kolme kuukautta miettiny tätä blogin alottamista, ja nyt päätin sit vihdoin alottaa. Tää alotus nyt on vähän tönkkö, mutta eiköhän sen kestä.. Heittäkää ihmeessä kommentilla!

♥ Tia

Ei kommentteja: