torstai 6. maaliskuuta 2014

Something 'bout my hair

Hei! Mä ajattelin ihan tylsyyttäni vaan tulla tekemään postausta mun hiuksista :) Mun hiusten tyyli ja väri on nimittäin muuttunu aika lailla lyhyen ajan sisässä, ja vielä muuttuu, koska aion tässä lähiaikoina taas blondata. Mun hiukset tulee olemaan ihan sika kuolleet, niinkun ne jo on, mutta mun pitää sitten vaan ruveta hoitamaan mun hiuksia jotenkin mahdollisimman hyvin. Ideoitakin saa heitellä, miten saisin pidettyä mun hiukset hyvä laatusina, vaikka värjäilenkin niitä :)
Ja jos joku lukee täätä blogia, ja käy tietokoneella tätä katsomassa, niin tonne sivuun tuli kaks palkkia, linkit mun ask.fm- ja instagram-tileihin. Saa käydä kattomassa!
+ Sori, en saanu näitä kuvii aikajärjestyksee, vaikka yritin D:
Mulla oli joku aika sitten siniset hiukset, ehkä noin 5 kuukautta. Oisin pitäny pidempään, mut äiti ei oikein tykänny.. Tykkäsin ihan tosipaljon!
Nowadays!
Pidennykset, joita joskus käytin. Edelleen tallella, ja tulee ehkä taas käyttöön ku värjään hiukset :)


"Liukuvärjäys". Kaampaaja ei oikein osannu värjätä, eikä nuiden latvojen pitäny olla läheskään noin tummat. En tykänny!
About kaksi vuotta sitten mulla oli tosiaan ihan lyhyet hiukset. Tätäkin lyhyemmät vielä, eikä koskaan värjätyt.
Seiskan alussa, ennenkä leikkasin lyhyeks. Kadun sitä niin paljon edelleen!

Ekoja kertoja kun värjäsin, tais olla joskus 2012 syksyllä. On nää hiukset vähän kasvanu onneks!



Mulla on ollu myös oranssi dippi latvoissa. Niitten piti olla punaset, mut pesin värin liian nopeesti pois, niin ne jäi oransseiks. Mutta tykkäsin noista tosi paljon :)

♥ Tia

Ei kommentteja: