sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Full weekend

Heii!Kävin perjantaina varaamassa kampaaja-ajan enstiistaille, saan vihdoin mun blondit takasin, JEE! ♥
Olin eilen, lauantaina viettämässä mun kaverin pikkuveljen 6v. synttäreitä. Herkkuja tuli taas syötyä aika urakalla, niinku aina synttäreillä :D Mä menin sinne mun pikkusiskon, Reetan kanssa tavallaan Iinan seuraks, vaikka sen veli mut sinne oikeestaan kutsu. Sitten niitten synttäreiden jälkeen vähän illemmalla lähin Suolahteen serkkuja hoitamaan, ja tulin tänään niistä kahden kanssa meille. Ollaan vaan leikitty kotia täällä päivä. Tiistaina ois tarkotus mennä sinne taas takasin niitä lapsosia hoitelemaan.
Meillä oli muuten torstaina yhteishaku, ja hain ensimmäisenä Jaon kauneudenhoitoalan, toisena Jaon hiusalan ja kolmantena Keudan autoalan. Toivottavasti pääsen johonkin noista. Mutta eipä vissiin sen kummempia, toivottavasti teillä oli kiva viikonloppu :)
Ps. jos joku osaa auttaa mua noitten kuvien reunojen poistamisessa, niin saa auttaa :D





























♥ Tia

Ei kommentteja: