torstai 27. maaliskuuta 2014

Long time no see!

 Kukkuu! Pitkästä aikaa saan aikaseks kirjotella. Mä en saanu mun kännykästä kuvia tänne, jaaa vaikka tultiin jo sunnuntaina äitille, nii en oo saanu aikaseks kirjottaa jostain syystä.
Viimeviikolla nyt ei kovin ihmeitä tapahtunu. Olin viikonlopun Papinniemessä isostelemassa, niinkun taisin jo sanoo. Siellä oli siis semmonen lastenleiri, jonne ne lapset kylläki tuli vasta päivän meitä myöhemmin. Meitä oli siellä isosina mun lisäks kaks poikaa ja kolme tyttöä. Lapsosia siellä taas oli yhteensä 25, joista vaan kaksi oli poikia. Hyvin ne näytti siellä viihtyvän.
Meillä oli eilen matikan koe ja tänään joku Kenguru-testi. Ja muistaakseni maanantaina äidinkielen koe. Kokeet meni mun mielestä ihan hyvin, vaikka unohinki lukee kunnolla.
Muttajuu, eikai sen ihmeempiä. Jos muistasin tänä viikonloppuna kameran mukaan Papienniemeen, tälläkertaa isko-leirille. Saan sit tänne jotain siitä :)













































♥ Tia

Ei kommentteja: