tiistai 11. maaliskuuta 2014

New hair

Jee, vihdoin saatiin värjättyä mun hiukset! Oon oottanu tätä niin kauan!!
Mulla ei nyt oo paljoo ihmeellisempää sanottavaa, kun jotain pientä näistä hiuksista.
Tosiaan, kävin aamulla ennen koulua kampaajalla - toista kertaa elämässäni. Vaalennettiin mun hiuksia sen mitä sai vaalennettua, ja sieltä alko sitten pomppimaan se mun aikasempi sininen väri jokapuolelta, mutta se kampaaja onneks sai niitä peitettyä sieltä. Jossain näkyy vielä vähän sinertävää ja nää hiukset on latvoista ehkä aavistuksen vihertävät. Mutta oon ilonen, että saatiin näinki paljon vaaleemmaks sitä väriä. Muutamat pikaset pärstäkuvat vielä tähän alle teille, jotka kävin Iinan kanssa napsimassa koulun jälkeen.
Ja sori, en tajunnu tehä mitään ennen-jälkeen kuvaa tänne ... 























































♥ Tia

Ei kommentteja: